wtorek, 18 września 2018

"Z książką na start"


24 września 2018 roku w dwudziestu filiach bibliotecznych sieci miejskiej WiMBP w Bydgoszczy rozpoczyna się  ogólnopolska kampania „Mała książka – wielki człowiek” organizowana przez Instytut Książki. Zapraszamy trzylatki (dzieci urodzone w 2015 roku) do odwiedzenia jednej z naszych placówek i odebrania prezentu - Wyprawki Czytelniczej, w której znajduje się książka oraz Karta Małego Czytelnika.
Organizator: Instytut Książki
Patronat Honorowy: Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak
Partnerzy: Polska Sekcja IBBY, Fundacja Metropolia Dzieci
Patronat Medialny: Ryms, CzasDzieci.pl




LISTA FILII WiMBP BIORĄCYCH UDZIAŁ W PROJEKCIE:

- Filia nr 3 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Grunwaldzka 33
- Filia nr 4 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży,  ul. Czerkaska 11
- Filia nr 5 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Pomorska 80-86
- Filia nr 7 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Nakielska 175a
- Filia nr 10 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży,  ul. Noakowskiego 4
- Filia nr 11 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Czołgistów 8
- Filia nr 12 dla dorosłych, ul. Ujejskiego 58
- Filia nr 13 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży, ul. Gawędy 1
- Filia nr 14 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Dworcowa 49
- Filia nr 15 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży,  ul. Brzęczkowskiego 2
- Filia nr 16 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży,  ul. Broniewskiego 1
- Filia nr 17 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Łanowa 2
- Filia nr 19 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży,  ul. Powstańców Wielkopolskich 26
- Filia nr 23 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży,  ul. M. Konopnickiej 28
- Filia nr 24 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży,  ul. Pielęgniarska 17
- Filia nr 25 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Jeżewska 6
- Filia nr 30 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Toruńska 185
- Filia nr 31 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Wielorybia 99
- Filia nr 13 dla dzieci i młodzieży, ul. Połczyńska 3
- Filia nr 14 dla dzieci i młodzieży, ul. Boh. Kragujewca 11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz